HTML

kwind-kijev.blog.hu

Amikor kiderült, hogy rövidesen ismét útra kelek, kicsit hosszabb időre, mint amennyi a Camino volt, barátaim, ismerőseim egyből mondták: ugye akkor most is írsz blogot. Eleinte húzódzkodtam, hogy ez azért nem egy Camino lesz, ahol minden nap történik valami, mit is írhatnék le mindíg, de talán mégis ez lesz a legjobb módja annak, hogy valamilyen úton-módon hírt kapjanak rólam azok az emberek, akik figyelemmel kísérik csetlő-botló próbálkoozásaimat, izgulnak értem és drukkolnak, hogy minden rendben menjen. Nélkülük valószínűleg nem jönne létre ez a blog sem...

Friss topikok

Utolsó kommentek

  • KeMa: @Kwind: Nem publikáltam még a képeket, azt a 2-3-at kivéve, amit kitettem facebook-ra. (2012.11.05. 13:22) Búcsú Kijevtől
  • Kwind: @KeMa: Irtad, hogy több napot is tartózkodtál kint a Zónában. Készítettél fotókat is? Esetleg publikusak ezek a fotok? Szívesen megnézném őket... (2012.11.05. 11:47) Búcsú Kijevtől
  • KeMa: A fekete hátú helységnevek pontos jelentése van. Kinn, a zónában, Csenrobil városában van egy park, a Zóna összes településének táblájával. Amely tábla hátulján fehér alapon fekete betűkkel van kiír... (2012.11.05. 10:02) Búcsú Kijevtől
  • KeMa: Én 3 napot voltam kinn a Zónában. Az egy napos túrát nem egészségügyi okokból jó kihagyni, hanem azért, mert egyszerűen nem éri meg. (2012.11.05. 09:59) Célszalag látótávban...
  • Kwind: @Latya: :) No ott még nem jártam. :) (2012.10.20. 10:48) Pecsara Lavra és virágkiállítás
  • Utolsó 20

Címkék

2012.08.02. 14:55 Kwind

Séta a Goncsara környékén...

Tegnap délután végre megjött a kollégám és a beosztás is szerencsésen alakult számomra, így már első napon szabadnapot könyvelhetek el. Igyekeztem ma kicsit kényeztetni magam, 8 óra után keltem ki az ágyból, kakaó, pirítós, vaj, lekvár.... Mi kellhet ennél több?! Mondjuk a csend, de ne akarjak tökéletességre törekedni. Az egyik itteni srác rácsot hegeszt az egyik ajtóra és ennek a mozzanatait (flexelés, hegyeztés, csiszolgatás)... na azt itt az ablakom alatt végzi. Ennek annyira nem örültem, de hát ez van... Szerencsétlen így is 30 fokban dolgozik kint, persze, hogy menekül a nap elől, amíg csak lehet. 

Én is menekültem. Előle. :) Igy aztán a környéken elkódorogtam kicsit fotózgatni. Itt találhatjátok a képeket: 

https://plus.google.com/u/0/photos/100009066172198329123/albums/5772016732635749633

Annál a kútnál, ahová egyik kollégám rendszeresen vízért jár találkoztunk egy középkorú párral. A fickó leszólított, hogy  honnan jöttünk. Kiderült, hogy olasz származású, Lichtensteinben élő férfi tavaly járt egy hetet Budapesten turistaként. Ide is azért jött, na meg a hölgy aki vele volt lehet, hogy a felesége lesz. Mindenesetre jót beszélgettünk vagy 10 percig és én örültem, hogy egészen tűrhetően bírtam az angolt. :) Egészen feldobott. :)) 

Ami nagyon hiányzik nekem itt, az a barátkozás, az emberekkel való ismerkedés, beszélgetések... Talán ettől olyan idegen nekem ez a hely. De talán lassan csak történik ezzel kapcsolatban is valami. Az egyik kishölgy szabadságora ment és egy fiatal, fiam lehetne kölyök jött helyettesíteni. Albérletben él Kijevben egy éve és nem nagyon látott még dolgokat, pedig érdekelné, csak nincs kivel elmennie. Érdekes, hogy egy több nyelven beszélő, értelmes fiatalembernek nem sikerült egy év alatt itt barátokat találnia. Mit akarok akkor én egy hónap alatt... Szóval beszélgettünk a delfináriumról, a hajókázásról. Annyira felcsigázódott, hogy leszervezte, hogy valamilyen rokona hétvégén eljön és elmennek együtt úszni egyet a delfinekkel. Szóval úgy tűnik egy kicsit kezdünk összebarátkozni. Érdekes, hogy a másik lány is, aki barátkozós volt irányomba Tánya az egyetemista lányzó a budapesti vonatról. A fiatalok talán nyitottabbak. 

Most egy kicsit lazább napok következnek, mert holnap "csak" készenlétes vagyok, ha nem jönnek külsősök,  vagy nincs valami különleges eset, akkor csak ebédeltetni és vacsoráztatni kell a kollégát. Szombat pedig újból pihenő nap lesz. Csak ne lenne olyan eszeveszett meleg...

Ja itt egy fotó, amit miskolci kollégám csinált rólam egy cicával az Arany Kapu környékén. A cicánál rendszeres a sorbanállás, mert az a hír terjedt el róla, hogyha valaki a fejét és a farkát megsímogatja és közben gondol valamire, akkor az teljesül. Én is gondoltam.... :)))))

kijev 11 048.jpg

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kwind-kiev.blog.hu/api/trackback/id/tr794692380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

évap 2012.08.02. 19:55:08

Reméljük, jót kívántál. Puszilunk, Évi

évap 2012.08.02. 19:59:56

Közös ismerősünk küldött az előbb sms-t, 500 km-nél járt ma:) puszi

Kwind 2012.08.03. 06:32:55

Ha ez azt jelenti, hogy már 500-at megtett, akkor épp most van/volt Hospital de Orbigó-Astorga környékén. :) Jajj, de jó neki! :)))) Örülök, hogy szépen halad. Az égiek tegyék könnyűvé a lépteit! :) És természetesen jót kívántam a cicánál. :)))

Kwind 2012.08.03. 06:34:32

@évap: Ha ez azt jelenti, hogy már 500-at megtett, akkor épp most van/volt Hospital de Orbigó-Astorga környékén. :) Jajj, de jó neki! :)))) Örülök, hogy szépen halad. Az égiek tegyék könnyűvé a lépteit! :) És természetesen jót kívántam a cicánál. :)))

Attisbau 2012.08.04. 07:13:36

Az én nevemben is simogasd meg a cicust és gondolj valami sokra.

Kwind 2012.08.04. 07:19:04

@Attisbau: Este lemegyek és megteszem. :)
süti beállítások módosítása